¡AWESOMEKiD!

Alla inlägg under juni 2011

Av Megan V.H - 30 juni 2011 08:15

Hellu knattar små 

Idag blir jag 14 :D

Vaknade imorse att mamma, saga, liam & helene kom & väckte mig med tårta & paketer (y)

Awesome !

Sen lite senare gick jag & saga ut & joggade, vi vart stekta så vi hoppade i poolen sen sköönt !

Vad jag fick i present var;

En experia mini, oboy paket + coco pops paket (XD), ett fotoalbum med grand canaria bilderna , arband + pengar, en necesär (stavning? :P) & en longboard 

här kommer lite bilder på presenterna

 

Av Megan V.H - 29 juni 2011 00:14

Hejsan igen 

Ridturen gick bra, bara det att hästarna var lite caos idag.

Iaf Liz & Katja var.

Eller aa, det var mest nora som var orolig på Liz.

Katja var fin påvägen bortot, sen fick hon liten fnatt. Typ lyssnade inte på mig osv, men då sa jag till henne på skarpen & då vart den lite lugnare


Nu sitter jag här med saga, mila & nora kommer snart hit. Då ska vi väl hitta på något antar jag (y)

 

Av Megan V.H - 28 juni 2011 21:17

Hejsan y'all, jag har varit & badat i timmar (y) Nu ska jag bara byta om så ska jag ut & rida, sen n'r jag kommer hem så ska jag & saga spela sims 3 as usual :'D Mila sover över här hon   Det blir awesome ! Vi ska käka kakor & ha det.... Awesome 

 

Av Megan V.H - 27 juni 2011 23:19

Hejsan svejsan 

Denna dag har varit braig! Ridlektionen gick bra, vi badade ju oxå & det var skönt (y)

Nu kom jag för nån halvtimme sedan hem från tierp med folket där , så nu ska jag & min kära sagabaga spela lite sims 3 ! :D

Söta ... XD  

 

Av Megan V.H - 27 juni 2011 11:04

Hellu 

Jag har sovit i bara 6 timmar 

Men nu ska jag + några till i familjen åka & bada :D Det är skitvarmt ute säger dom 

Så , vi hörs senare !

     

Av Megan V.H - 27 juni 2011 03:25

Fan vad jag tänker på dig när jag hör denna låt ,

en rejäl flashback av minnen , bra eller dåliga , allt vi vart igenom .

Låten ger mig en känsla som jag är rädd för men samtidigt beroende av .

Du .

Ditt namn , dina ögon , din röst. Jag skulle kunna gå genom eld & långa hav, 1000 mil & svår terräng . Allt för att vara med dig .

Med dig var jag stark , glad .

........

Men du är inte kvar vid min sida längre ... :'

Min kära vän , jag saknar dig . Förlåt för allt .

I really screwed up this time. Now you've forgotten about me, as a friend and as your love . Got that hurts , damn it really sucks. ....

Av Megan V.H - 27 juni 2011 03:00

Heyhey leverpastey! Eller hur det nu stavas.....

Jag ska snart hoppa i säng , asså mistolka inte nu bara >,<

Imorn (idag) är dagen planerad ! Ridtur, badning & kanske unkan på kvällen.

Aja vi hörs senare ! Btw jag ska försöka att skriva lite intressantare saker på dagarna >:D Typ tips om saker, måste bara vänja mig vid att vara vaken på dagarna... Fast jag egentligen gillar natten bättre 

  Passar på att klämma in lite låttips här oxå 


 

Av Megan V.H - 26 juni 2011 16:35

Ey mannen ! Jag somnade klockan 4:00 igårnatt X'''D Så jag klev upp för en & en halvtimme sedan.

Dagen är oplanerad, ska ut till stallet snart. Ta en gullig liten skritt tur ut på ponnien (y)

Sen ska jag träffa hannabanan troligen, sen ikv.... Ska jag väl umgås med mina två lådsas systrar saga & belle som är här nere & hälsar på hos sin mamma , alltså helene 

Jag måste vända liiite tillbaka på dygnet, jag hinner typ inte med ett skit när jag sover såhär länge på dagarna ! Jag ska börja gå & lägga mig typ 2 - 3 på natten & sova till 11 eller tolv, jag vet inte men lite måtta måste man ha D:

 

Presentation


Tjabouw! Jag är en kvinna född 97 i norrland, som är grym på allt förutom att behärska min aggresivhet & hålla mig kvar på fötter! Mer får ni veta i bloggen :) PöZz!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music of the week !

Omröstning

Vilket band gillar du bäst? (Just asking.)
 Adept
 Metallica
 Skillet
 BFMV
 Slipknot
 Aerosmith
 Paramore
 Cradle of filth
 System of a Down
 Nickelback
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Follow me & everything is alright !

bloglovin

Följare

Gästbok

Pics.. Some of them

                                        

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards