¡AWESOMEKiD!

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

woo!

Av Megan V.H - 11 oktober 2011 12:03

Sitter på praon. Praoar på Wollerts. Just nu har jag inget att göra, slutar om 3 timmar.

Jag har fått utegångsförbud, för första gången, i mitt liv!

HAHAH. Snacka om att det känns konstigt.. Lite creepy. Att jag måste vara hemma varje dag efter praoen.

Nää, ska va duktig hela veckan nu. Så kanske jag får gå ut på fredag. Men nu ska jag chilla lite, & sen jobba.

See Ya !

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Megan V.H - 23 oktober 2011 15:22

Denna blogg är den jag bloggar mest på nu iaf! http://zuckerpunch.devote.se   ...

Av Megan V.H - 16 oktober 2011 15:26


- Men du är inte den personen längre   Tjo gangsters. Idag har jag DAMMSUGIT Awesome, huh?  Jag var tvungen att göra det för att få påfyllning med pengar på mobilen. Fast jag har inte fått pengarna än, satan.. Hela denna helg har varit la...

Av Megan V.H - 15 oktober 2011 20:46


En lördag kväll, vi äter pizza. Det är gott, naturligtvis. MEN. Ens föräldrar som bara klagar på en ska förstås förstöra allt. & sen, ja, jag sitter nu här & ruttnar bort. Nejnej jag fick inte stanna ute, jag måste vara hemma här & ruttna. De...

Av Megan V.H - 15 oktober 2011 12:24


Hejsan, jag vaknade för en timme sen. Hoppade in i duschen, & nu sitter jag här. Ska gå & äta brunch. Ha det bra!     ...

Av Megan V.H - 14 oktober 2011 22:15


Sitter & lyssnar på Aerosmith. Dom är mitt absolut favorit band iaf! Jag lyssnar på mycket olika musik, men dom står på top  Ikv var en rolig kväll, jo var den väl. Kallt som satan bara  Men det är lugnt det. Nu är jag hemma i värmen! Imorn s...

Presentation


Tjabouw! Jag är en kvinna född 97 i norrland, som är grym på allt förutom att behärska min aggresivhet & hålla mig kvar på fötter! Mer får ni veta i bloggen :) PöZz!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music of the week !

Omröstning

Vilket band gillar du bäst? (Just asking.)
 Adept
 Metallica
 Skillet
 BFMV
 Slipknot
 Aerosmith
 Paramore
 Cradle of filth
 System of a Down
 Nickelback
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Follow me & everything is alright !

bloglovin

Följare

Gästbok

Pics.. Some of them

                                        

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards