¡AWESOMEKiD!

Alla inlägg under juli 2011

Av Megan V.H - 31 juli 2011 14:55

Tjobré  

Jag var uppe till sju imorse, nora somna lite före ;>

Jag ska snart ut till the stabled & rida.

Igår; Jag & nora red ut en sväng på katja & ronja, sen så tränade nora mig & lärde mig galoppgrunder. Det var awesome , jag vill rida lopp ju !!  

Sen så satt vi & prata med axel & cait, sen så knäppte KNASiGABiLDER. Som ni såg ;P

Nu idag ska jag väl typ. Vene rida dressyr & fortsätta att träna på sitsen ?

Sen ut & busa med hannibanan!<3

Hahah minnen, asgullig bild på mig & matte 

     

Av Megan V.H - 31 juli 2011 05:50

Jag & nora hade. Typ. Bara lite damp då inatt.

       

Av Megan V.H - 30 juli 2011 12:29

Nämen hej .

Jag har sovit & drömt lite crazy drömmar inatt, woho.

Nu vill jag ha mat, & titta på tv. Sen blire väl stallet as usual & mer vet jag inte 

Bild i repiiiis

     

Av Megan V.H - 29 juli 2011 21:56

Haft en härlig kväll med Jp, hanna, kim , cait, axel & fler !

HÖHÖH   

Men när jag & cait kom hem var ytterdörren låst så vi klättrade igenom ett fönster på övervåningen, snacka om SKILLS !

Nu håller hon på att göra milkshake så det är bara att vänta på det då  

 

Av Megan V.H - 29 juli 2011 14:00

RANdom rubRIK

Ska snart ut & rida med syrran. HÖHÖH.

Sen ut & träffa min hannibal !! <3

  I can't believe this is happening.  

Av Megan V.H - 29 juli 2011 00:44

Kim & hanna hade rätt så skoj.

 

Av Megan V.H - 28 juli 2011 12:10

När jag var liten ville jag inget mer än att växa upp.

Jag längtade till killproblemen, dom coola festerna & högstadiet.

Redan när jag var elva började jag med sånt.

Jag växte upp för fort, jag var inte reda för allt det här.

Nu är jag i ett helvete.

Högstadiet suger, det är bara en massa damp lärare & jobbiga läxor.

Killar suger. Det enda dom gjort mig är att såra. Fittjävlar.

Rökning är äckligt & man fäster sig asfort. Som tur är röker jag inte längre.

Man mår bara illa av alkohol.

Det hela suger, nu vill jag vara liten igen. Men om man börjar bete sig omoget nu blir man klassad som en omogen tönt. Så det får man inte.

& som om det inte var nog. All jävla ångest! Vafan kom det från? Helt plötsligt strömmade en massa obegripliga känslor, bitchigheter, tårar & aggresivhet. Men det går inte att stoppa.

Jag orkar fan inte med hela det här. Det är sånt här som trycker ner oss tonåringar varje dag. Det är så vi hamnar i deppression, missköter skolan, gråter om kvällarna & tappar intresset för saker vi tidigare levt för.

det suger. SUGER!!!!

ÅÅÅÅh jag hatar detta. Fyfan.

Jag vill bara vara liten igen..

 

Av Megan V.H - 28 juli 2011 12:01

HELLOOOW YELLOW

Det senaste dygnet har varit asroligt :)

HÖHÖHÖHÖHÖ

lite bilder.

  Jag & denise   Mila & acke   Tobbe XD (jag vet att acke & tobbe ser ut som samma person)    

Presentation


Tjabouw! Jag är en kvinna född 97 i norrland, som är grym på allt förutom att behärska min aggresivhet & hålla mig kvar på fötter! Mer får ni veta i bloggen :) PöZz!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music of the week !

Omröstning

Vilket band gillar du bäst? (Just asking.)
 Adept
 Metallica
 Skillet
 BFMV
 Slipknot
 Aerosmith
 Paramore
 Cradle of filth
 System of a Down
 Nickelback
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Follow me & everything is alright !

bloglovin

Följare

Gästbok

Pics.. Some of them

                                        

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards