¡AWESOMEKiD!

Alla inlägg under september 2011

Av Megan V.H - 30 september 2011 21:42

Jag pallar inte med att jag jämt ska bråka med någon, det är alltid någon som söker bråk med mig, gör mig fly förbannad.

& det är alltid TJEJER!?

Jävla bitchar tjejer kan vara. Så jäkla drygt!

Nej. Denna dag har varit åt helvete. Det enda som var kul var graffiti grejen. Allt annat SÖG!

Här kommer lite bilder från det.

                             

Av Megan V.H - 30 september 2011 11:16

Nora ringde mig imorse & jag kommer inte ihåg vad jag sa till henne, för typ sov. Sen ringde hon en timme senare & då var jag vaken iaf..

Nu har jag bakat scones! Igen. Så jävlans gott.

Sen ska jag ut på tierp till unkan på nån jävla graffiti målningsdag, ska bli kul & se vad fan det är.

   

Av Megan V.H - 29 september 2011 17:14

Eftersom vi har studiedag imorn, så har alltså helgen börjar idag!

Ett ord, AWESOME.

Fast just nu får jag damp på datorn som är segare än sniglar.

Ikv blir det ut & ha kul! Definetivt.

Idag efter skolan så var jag med Jp & isak, sen så tvingade helene mig att komma hem..

Iaf nu ska jag först göra mina läxor, uscha. Awell, ni kan få en söt bild på mig från igår<3

   

Av Megan V.H - 28 september 2011 17:06

Idag så drog jag & felicia direkt till konfan efter skolan, satt & lyssnade på deras tjebbel & nu sitter jag här. Jag har precis ätit middag, min cykel står låst vid station så lär gå ut & cykla hem den. & antagligen vara på unkan med folk.

Just nu sitter jag & lyssnar på skrillex, & är asmätt.

Jag & mila på bennys toan för 1 år sedan, saknade tider!

   

Av Megan V.H - 28 september 2011 00:45

Asså, FAAN vad snygg jag skulle va i snakebite.

Vill inte att det ska låta som att jag har världens självförtroendes överflöde, för det har jag verkligen inte ;P

Men grejen är att jag verkligen kan se mig själv i det där, jag skulle verkligen passa i piercings! & just dom där två svarta ringarna, asså ÅH! Vill verkligen ha. Det enda jag är orolig för är nålarna 

Fast jag har ju iförsig piercat mig själv en monroepiercing (piercing i överläppen) när jag var bara 12 bast XD Det gick ju bra, bara det att jag inte hade en riktigt piercing, jag hade ett örhänge som var för kort, så det gick ju åt helvete.

Men ändå, nu vet jag en som kan pierca jättebra & billigt, så allt jag behöver är min pappas godkännande, som jag säkert inte kommer få men.. Kan alltid försöka 

     

Av Megan V.H - 28 september 2011 00:22

Så tänker jag bara vara mig själv.

Jag ser fan ut hur jag vill, lyssnar på vilken musik jag vill, har på mig vilka kläder jag vill, lever som jag vill. Eftersom jag nästan alltid har blivit trackad för att jag är så annorlunda i beteende, & utseende, så ist för att ta illa upp av det tänker jag från & med nu älska det. Jag älskar faktan att jag är född egenstilad, det jag tycker är snyggt har jag på mig. Jag vill ha en Onepiece, så är det inte för att alla andra har en sån. Det är för att dom är sköna, dom är inte särkilt snygga men dom är najs. Så jag tänker fan köpa en sån, hade alla hatat sånna & tyckt att dom är asfula så hade jag ändå köpt en sån.

Jag skiter i vad som är modernt, jag köper det jag vill HA.

Fast nu så går dom pengar jag äntligen får, till att köpa nya lurar till nora. Inte jag som hade sönder dom, men det var mitt ansvar & jag som lånade dom & hon ÄLSKADE verkligen dom, så jag använder mina klädpengar till att köpa nya. Tänker inte vara en fitta över det.

Så, vill bara säga iaf att har ni ett problem med min tröghet, aggressivitet, mitt utseende & musik så, sätt er på mittenfingret & rotera. Jag orkar fan inte bry mig längre om er fuckfaces.

Så alla udda, upp med händerna! Nu visar vi dom snobbiga tvillingarna vad som innebär att vara egen!

   

Av Megan V.H - 27 september 2011 16:13

Jag har bakat scones. HÖHÖH.

Tänk att jag kunde göra det själv 

Awesomeness !

Har gått & varit sketahungrig hela dan, vilket gjorde mig dampig, aggresiv & bortkopplad. Låt oss bara säga att, jag behöver mat!

Nu har jag ätit, för mycket. Sitter & trycker i mig mina scones.

Det är gott, men jag mår illa för att jag är så jääkla mätt...

Idag ska jag ut till stallet, sen ska jag typ plugga. Sen får vi se vad jag hittar på sedan.

   

Av Megan V.H - 26 september 2011 22:34

Jag vill verkligen pierca mig, i tungan, naveln & snakebite! Fast det blir för mycket att ha alla 

Tungan är jag så jävla rädd att det ska gå fel i,

naveln detsamma & snakebite får jag verkligen inte..

Det roliga är att en typisk "jag" grej är att jag skulle göra det trots att jag inte får XD

Nää.. Ska vara snäll nu. Ska försöka övertala mina föräldrar att iaf få ta i mungipan, det får jag nog.

         

Presentation


Tjabouw! Jag är en kvinna född 97 i norrland, som är grym på allt förutom att behärska min aggresivhet & hålla mig kvar på fötter! Mer får ni veta i bloggen :) PöZz!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music of the week !

Omröstning

Vilket band gillar du bäst? (Just asking.)
 Adept
 Metallica
 Skillet
 BFMV
 Slipknot
 Aerosmith
 Paramore
 Cradle of filth
 System of a Down
 Nickelback
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Follow me & everything is alright !

bloglovin

Följare

Gästbok

Pics.. Some of them

                                        

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards