¡AWESOMEKiD!

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Megan V.H - 10 oktober 2011 23:22

Sorry för mitt utbrott tidigare. Man ska egentligen inte blogga om sina problem. Men jag sket i det just då.

Så, yeah. Nu ska jag sova. Har fixat en praoplats, börjar klockan nio imorn & slutar tre.

God natt!

   

Av Megan V.H - 10 oktober 2011 12:52

Fan vad jag saknar min älskling! Han var en jävla fitta mot mig i slutet, men med han var då jag glömde alla bekymmer. Just nu sitter jag & tänker på allt vi vart igenom. Snälla, kom tillbaks. Jag klarar mig inte utan dig! Du var fan den bästa personen jag visste om! Men nu pratar vi inte längre, det har blivit för svårt.

Jag har förlorat dig. Fan fan fan! Jag älskar dig fan mest i hela denna fucking kuk värld! Även fast du sårar mig. Jag kan inte fortsätta, jag kan inte.. Jag klarar inte av detta längre.

Jag kan inte ställa mig upp när jag ramlar, jag kan inte kämpa. Kan.. bara.. inte.. Kan inte andas. FATTAR DU DET!? FATTAR DU HUR VIKTIG DU FUCKING ÄR!? Vad fan vill du att jag ska göra?

Jag klarar inte av detta bara.. Du är den som känner mig bäst, du är den enda jag vill vara med.

Fattar du? Vi skulle aldrig ha blivit tsm. Då hade vi fortfarande varit vänner & då hade jag inte varit så här jävla kär i dig fortfarande..

I will always love you,  

Av Megan V.H - 10 oktober 2011 12:41

Skolan kan gå & ta sig. Den är viktig men jag klarar bara inte av den längre. Jag orkar verkligen inte, jag kan inte sitta & jobba längre 6 timmar om dagen, sen få hem en jävla massa läxor som måste göras & ta en jävla massa ansvar. Drygt som in i helvete.

Jag är så jävla sur. På mig själv, på livet. Jag trodde man skulle få njuta av livet, men neej allt går ut på fucking ansvar som jag fan inte pallar med längre.

Jag har prao. Denna vecka. Men jag kom på att fixa prao plats för sent. Det vart fullbokat överallt, & vissa platser tar inte ens emot högstadie elever!? Fucking lilla tierp som har fullbokat överallt. Så nu måste jag gå i skolan helt själv ist, med dom äldre. Jag vägrade det idag. Så jag har inte gjort ett skit idag. & det roliga är att allt det här är så jävla enkelt egentligen? Alla grejar det! Men inte jag. & jag har så jävla mycket ångest över det & då blir det bara värre. Jag vill inte gå på IV sen, jag vill ha bra betyg & komma in på den linjen som jag vill! Men jag kan inte. För mitt efterblivna huvud kan inte ta allt det hära.

Så, dags att ändra det här? Jo tack jag vet, men jag har en panik-känsla just nu bara om att allt går åt helvete för mig, jämt. Det tycker säkert alla, men jag menar det. Allting störtar & det är fucking kuk-skolan fel! Jag har bra mycket mer att tänka på & ordna, så kommer skolan där & tar över ens liv! Tvingar en att plugga & gå upp 6:30 på morgonen, när man knappt orkar ens gå upp på morgonen för all jääääkla ångest?!

Seriöst, jag orkar inte mer. Jag är verkligen seriös, jag störtar nu. Jag behöver fan hjälp nu med det här..

   

Av Megan V.H - 10 oktober 2011 09:56

Jag har prao denna vecka. Problemet är att jag inte har nån prao plats, men ska fråga på köpinget typ på moniques eller nått, aja lär dra see ya !

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjabouw! Jag är en kvinna född 97 i norrland, som är grym på allt förutom att behärska min aggresivhet & hålla mig kvar på fötter! Mer får ni veta i bloggen :) PöZz!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Music of the week !

Omröstning

Vilket band gillar du bäst? (Just asking.)
 Adept
 Metallica
 Skillet
 BFMV
 Slipknot
 Aerosmith
 Paramore
 Cradle of filth
 System of a Down
 Nickelback
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Follow me & everything is alright !

bloglovin

Följare

Gästbok

Pics.. Some of them

                                        

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards